Veel gestelde vragen

Heb je vragen over de producten en diensten van Woon-werkverkeer.nl? Vind het antwoord in de veel gestelde vragen of neem contact met ons op. Klik hieronder op een van de onderwerpen.

Nee dit is niet nodig. Onze producten worden verkocht via onze webwinkel op KilometerAfstanden.nl.  U kunt daar onze producten bekijken, testen met de bijgeleverde demo’s en kopen zonder account. Omdat wij alleen digitale producten verkopen kunt u na betaling direct beschikken over uw aankoop.

Wij hanteren de volgende bestellingsprocedure :

  • U plaatst uw gekozen product in uw winkelmandje
  • U geeft de juiste betaalwijze aan en voert uw adresgegevens in
  • U controleert uw bestelling (u kunt deze nog steeds annuleren)
  • U bevestigd uw bestelling
  • U krijgt per email een bevestiging van uw bestelling

U kunt onze producten als volgt betalen:

  • Met IDEAL (deze verloopt via MOLLIE Payment Services)
  • Met uw creditcard
  • Met PAYPAL
  • Achteraf betalen per factuur

Wanneer u heeft betaald krijgt u per email de URL link naar uw product of applicatie toegestuurd. In het geval van een Excel applicatie kunt u deze direct na de betaling downloaden.

Telefonisch zijn wij op weekdagen bereikbaar tussen 09.00–17.00 uur, telefoonnummer 06-20502750
Een vraag per email kunt u altijd versturen naar informatie@woon-werkverkeer.nl
Onze webwinkel is 24/7 bereikbaar.

Er zijn geen kosten. Omdat KilometerAfstanden.nl alleen producten aanbied die men kan downloaden is er geen sprake van verzendkosten.

De website Woon-werkverkeer.nl is onderdeel van Waalstad Internet en gevestigd in Nijmegen.
Waalstad Internet is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer: 50249851

Lukt het u niet om de bestelling goed te plaatsen of kunt u niet betalen met de door ons aangeboden betaalmiddelen.
Dan kunt u natuurlijk even bellen (telefoon: 06-20502750), maar u kunt ons ook een email sturen met minimaal de volgende gegevens:

  •        Uw naam
  •        Straatnaam en nummer
  •        Postcode en plaats
  •        Telefoonnummer
  •        Het gewenste product

U krijgt van ons daarna een bericht met de juiste URL download en de bijbehorende BTW factuur.
De BTW factuur wordt op uw bedrijfsnaam gefactureerd.

U kunt met IDEAL betalen. Wij maken gebruik van de iDEAL via Mollie Payment Services.

Heeft u een vraag of een voorstel dan vernemen wij dit graag van u per email. Wij streven er naar om uw vraag of voorstel binnen de 24 uur te beantwoorden. Heeft u een klacht dan is dat altijd vervelend voor zowel u als voor ons. Natuurlijk willen wij dit zo spoedig mogelijk afhandelen.
Bekijk op onze klachtenpagina hoe wij klachten behandelen.

Bij Koop op Afstand heeft u het recht om zonder opgaaf van reden het product te retourneren. Dit is conform de richtlijnen van Stichting Webshop Keurmerk en geldig tijdens een bedenktijd periode van tenminste zeven werkdagen na ontvangst van een product. Echter, digitale goederen zoals muziek, films of software vallen niet onder het recht op bedenktijd, maar worden als ‘verkocht’ beschouwd op het moment dat het downloaden begint. Met het downloaden van onze applicatie bent u dus eigenaar geworden. Wij vragen u dan ook om vooraf goed naar de werking van de applicaties te kijken in de YouTube screenmovies alvorens tot aanschaf over te gaan. Meer informatie hierover vind u in onze Algemene Voorwaarden: Artikel 10 paragraaf 13 – Uitsluiting herroepingsrecht 

Op digitale producten als de Postcodevergelijker en het Reiskostenformulier rust een FairUse recht op garantie. Deze producten worden als jaarabonnement verkocht en niet voorzien van updates. U heeft wel recht op een garantieperiode van één jaar na aankoopdatum. Gedurende deze periode verhelpen wij kleine technische problemen aan deze producten na reclamatie.

Heeft u andere vragen over onze applicaties die u op deze pagina niet tegenkomt?
Neem dan contact op via ons contactformulier. Wij helpen u graag.